Tuesday, July 15, 2008

The long awaited item

YEY! I just received my long awaited parcel from Malaysia. My parents sent it over 2 months ago and for once I was devastated thinking that the parcel was lost sumwhere in the sea...LOL!... But eventually today at 7am the parcel was waiting for me infront of my door...

Here are some of the items i got from Malaysia...


Perencah kurma and sup
Perencah mee bandung and serbuk kunyit

Nescafe 3 in 1 + Milo 2 kg + Creamer

Choki-choki... My mom bought this for dibo...

Pelbagai perase meggi..termasuk meggi goreng yg ada muke Mawi...

Nescafe + serbuk ikan bilis + Papadom + Kiub Ayam Meggi


Perencah nasi briyani gam and Bukhari

Barang2 lain yg dpt adalah ikan bilis... boleh buat nasi lemak lg...yey!

Thanks mak and abah for the item... and I was told there will be another parcel coming in...huh..byk sungguh barang..seronok2...hahhaa... hopefully ill receive the parcel soon... dun know whats inside the other parcel...

Anyway, kastam curik keropok dr parcel tu... dierang ckp "the item is not commercially packed"... nk buat cmne takde rezeki... maybe sbb dierang tak reti bace bahase melayu..tu yg dierang ckp "not commercially packed".. huh...

Okay thats all for now...

Kekuikui...


4 comments:

ladysue said...

CHOKI CHOKI!!!!!!!

Passionnista said...

korg tak musykil ke gambar2 makanan ni adalah di atas mesin basuh? hehehehe...
parcel utk buat kenduri tak ni. Umah Ainee makan ke?

aineetigger said...

umah i mkn ape? tak phm..

krelganzo said...

nape nk muskil amik gamba atas mesin basuh? hehehehe....